۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷

فعال سعودی مدعی شد؛

مقامات سعودی با انصارالله یمن تماس‌های مخفیانه برقرار کرده‌اند

مقامات سعودی با انصارالله یمن تماس‌های مخفیانه برقرار کرده‌اند

یک فعال سعودی از برقراری تماس‌های مخفیانه میان مقامات آل‌سعود و انصارالله یمن و تصمیم ریاض برای عقب‌نشینی از مواضع کنونی خود خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه «الوطن»، یک فعال سعودی با نام مستعار «مجتهد» که به انتشار اخبار پشت پرده آل‌سعود در شبکه های اجتماعی مشهور است، در جدیدترین یادداشت خود در صفحه توئیتر از برقراری تماس های مخفیانه میان عربستان و جنبش انصارالله خبر داده است.

وی در این رابطه می نویسد: از آنجا که مقامات سعودی در تجاوز به یمن به اهدف مورد نظر خود دست نیافتند، اکنون تصمیم گرفتند تا از طریق برقراری تماسهای مخفیانه با انصارالله خود را از گردابی که در آن گرفتار شدند، نجات دهند.

این فعال سعودی معتقد است: پس از اینکه حملات هوایی طولانی مدت عربستان به یمن و زیرساخت های آن برای ریاض کارگشا نبود، مقامات سعودی به این نتیجه رسیدند که تنها نیروی قادر به مقابله با انصارالله، القاعده است، به همین دلیل می خواهند در مواضع کنونی خود انعطاف نشان دهند.

وی همچنین خبر داد: سعودی ها وعده داده اند که در صورت عقب نشینی انصارالله از مناطق جنوبی یمن، خسارت های میلیاردی به زیرساخت های این کشور را در اختیار انصارالله قرار خواهند داد.

کد خبر 2537675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha